Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Friday 10 June 2011

Utusan Dari Jiwa::;

Utusan Dari jiwa:::mcm gempak je,hahaha...xdalah weh...nie pasal ape yang aku rasa hari nie...mcm2...Kul 5 Pagi dah bangun sebb teringat keje x siap lagi...naik baik mlm sebelum tu tdo awal...Bgun2 je tdo tgok email....takut ada pekara penting masuk...alhamdulilah xda...cuma ada org yang tak aku kenali:::::tp aku dah bekerja dgn dia lama:::keje dia asyik komen map yang aku buat je...ada je yang salahnya::::
Kalu nak map yang terbaik buatlh sendiri...tp aku xda kisah sgt...cuma bila time2 sbuk...aku x larat jgk nk lyn dia...buat map sikit...tertibe dah nampak siang...kalu buat keje laju bebenor masanya...
Hr nie g keje lewat sikit:::kalu korang nak tahun dah dekat 1 bulan aku praktikal...br 2 kali kad aku x merah...hahahah
hebat x...Tp bos x pnh mrh pun:::nak tau knp...sbb jam dekat puch kad tu di awalkan 10 minit...sbb tu ayik merah je...
Hari nie of tu melaka::::dgn officer kak fara...2 org je:::dah terpaksakan layan jelah...semata2 nak resubmit KM Kipmart...tu pun ada lg yang dokumen yang x cukup...serik aku kalu dapat pengalaman buat KM jauh2 nie...jenuh nak pg kalu ada yang tertinggal...
DAlm perjalanan lyn movie...huhu...tp tergelak jugaklh hr nie sbb td tgok tong gas jatuh dr lori...nasib baik x meletup...haha,,,bahaya betul:yang kelakarnya boleh pulak tuan dia relex je tolak tong gas tu...mcm xda perasaan dahlh boleh berhenti plk...tgh2 jln...::setengah jm lepas tu...tgok lori tercabut kepala...jln street kot mcm manelh boleh terbabas...mcm2..
ms nak submit...aku ingtkan aku je bawak dokumen sampai berkotak2...rupa-rupanya ada lg satu company dr KL...sampai bawak troli...woi...report je dah satu troli lbh...mampuh aku ckp kalu mcm nie...blum masuk drawing dia lagi...dua gulung kertas A0 kot....datang bawak lori nak submit KM.....
tdkan masa selesai semua aku submit...adalah kena bayar sikit...nak tahu bertapa bodohnyA aku nie..boleh plk..aku nak byar semua dokumen tu pakai duit...duit tu aku nak mintak dgn officer aku...padahal...chek dah ada kat tgn aku...pttlh..tercengang akak..OSC tu...
Balik Lg Mantap lepas je Toll Ayer keroh...Tgok Excident lg...nie lg stylo....Lori gula terbalik...hahaha...x sempat nak curi polis dah ramai kat s2...xda rezeki.....
Kul 8 Br Sampai Utm...Tp Yng penting alhamdulillah selamat dan duit pun x guna::::officer semua belanja...pandai2 dialah claim nanti..huhu....

3 comments:

  1. hahahahhahaha... aku nak gelak jugak zull..;pp

    ReplyDelete
  2. Aku cepok..budak...nie...Happy befday weh...aku org paling lastkan::::terbaik

    ReplyDelete
  3. hahah.. thanks wehh.. nak adiah bole??;pp

    ReplyDelete