Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Monday 6 June 2011

Kebosanan Di Ofis::;

Nak entry lg nieh,bosan sgt dah nie,hr nie praktikal dah masuk hr ke berapa aku pun dah x ingat dah,mlas nak pikir bukan dapat duit pun kalau pikir,xda maknanya.yang penting cukup 2 bulan...
Tp hari ini entahlah mcm hidup x bermakna..Bila sampai je tempat keje xtahu ape nak buat mmg aku dah tahu mmg xkan ada kejenye hr nie selain bergayut dgn agensi teknikal ,agensi2 tu pun aku rasa dah bosan dengar suara aku,sbb hari-hari call.
Sebelum makan tengah hari mata aku dah mula mengantuk,dah nak tertidur huhu,bukak internet jap baca paper,x sampai dua page dah x larat tgok gambar je lepas tu,
Tibe makan tgh hari belum kul 1 dah kuar,kuang ajor punya budak praktikal,akulah huhuhu...nak buat mcm mane perut dah lapor..biaslah kalu dah makan melarat sampai kul 2lah,bersembang dengan staf-staf lame...hr tu tips mane satu nak beli dulu,rumah ke keta,tp hr nie tips lain pulak,
Hari nie tips mcm mane nak jaga anak daripada tersedak susu,kadang-kadang kelakar jugak brother 2 org nie,cete pasal pengalaman diorang,tp ape yang diorang cete tu,mmg betul pun,sbb pengalaman yang mengajar kita erti kehidupan jd x salahlah kalau diorang cete pada kitaorang::kadang merepek jugak tips diorang tu: mcm x logik je nak buat kat budak kecik....mcm nak bunuh anak sendiri je..ada ke patut kalu budak kecik tersedak dia suruh pegang kaki angkat biar kepala kebawah...huhu:::boleh mati budak tu..tp bila kita pikir balik mmg x masuk akal..tp itu yang patut kita buat bila saat2 genting mcm tu::;
Dah hbis makan nie masuklah opis sembang jap..pahtu aku pun cr telifonlah call agensi yang mane dapat::;kadang tension jgk cal agensi nie...mcm x faham-faham ape kita nak,padahal dah selalu buat kot.tu masalah dioranglah aku xnak pikir sgt::kalu aku call x dapat aku biarkan jelah...esok lusa call balik...
Lepas call mmg dah xda kje.biasalah aku memang melepaklah dekat meje persidangan aku::;tp aku nak tido::;tektik aku pandai,aku ambik buku tutup muka pastu tidor sampailah balik::;best2..
Bilalah aku nak dapat kejer semula boring tau x::aku bukan yang jenis suka duduk saje,aku suke kesibukkan dimana aku nak cr kesibukkan itu,,hahaha...Bilalah kipmart taman mutiara rini nak start aku dah x tahan dah nie duduk melepak je....

 Sekian::::Wassalam

No comments:

Post a Comment