Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Tuesday 7 June 2011

Hari Ini Hari Selasa::::

Assalamualaikum
Jap lagi dah  nak kul 12 tahu maknenye dah masuk hari rabu.cepatnya masa berlalu,pegi sana pegi sini dah dekat kul 12 malam dah,dah time aku untuk tdo pun.Tp sebelum tdo aku nak cete sikitlah pasal ape yang berlaku hari ini,banyak pekara yang berlaku dan banyak benda jugak yang aku belajar,pagi td bangun awal jugaklah kul wape....tgok fb aku,masa aku pun kat wall aku tu,masa tulah aku baru bangun..
Hari ini pagi-pagi dah aku nak ketawa dah,nak tahu sebb ape..ehem.ehem.
aKu pagi-pagi biasanya pg keje dengan romate aku,maklumlah tempat kerja sama,Masa nak kuar bilik tu,Aku ingatkan dia dah kuar,aku pun ape lg,ambik kunci dan beg truslah kunci pintu..Aku pun pglah dekat keta dia,tp pelik dia xda,aku ingatkan dia pg kemana ,rupa2nya duk dlam bilik air tgh duk pakai contex len..hehehe..Blh tahan jugak aku nie...bongok...

Hr ini sampai opis awal jugaklah tp ada lgi yang lebih awal...
Biasalah dah puch cad ape semua,letak beg,bukak laptop,time untuk sarapanlah,bos xda katakan,duk merayap jelah selalu,


Aku ingatkan xda kejelah hr  nie,tp alhamdulillah bos tertibe plak blh datang,dah lah masa tu officer aku duk tagh layan maharaja lawak...huhuhu..terkejut dia,dan pangil trus masuk bilik,dalam fikiran aku,mesti dah fikir kalu bos datang nie mesti ada keje nak kena buat,x sampai 2 minit je bos duduk lam bilik dia,offocer aku trus panggil aku...kamu buat layout nie sy nak petang nie jugak...nak bawak pg melaka..aduh...last minit lagi....
Penat kot buat keje last minit...bukan x biasa tp jd tekanan,sebab nie projek betulkan sape x takut...

Aku pun buatlah...tp bagus jugak padahal baru semalam aku merungut xda keje,hr ni trus datang keje walaupun sikit tapi leceh,
Tp Aku kalu merungut pun aku suke buat keje g2 sbb masa mcm pelesit je laju...kejap2 je dh tgh hari,pahtu sambung petang,siap print lipat...tu ler keje aku hr nie...buat satu map je:::x sempat nak pegang telifon pun tau...
Dah Terlajak nie kul 12.02...Hari Rabu...Mlslah pulak aku nak cete apa aku buat mlm tp...sbnrnya lagi menarik...sebab melibatkan 5 teruna:::tp xpelah...aku nak tdo ler...x larat dah...

Bye.

2 comments:

  1. wow..hebatnye wt lyout lst minute..lau ak msti x smpt..huhu

    ReplyDelete
  2. hahaaha...terpaksa::kena siap jugaklah

    ReplyDelete