Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Sunday 5 June 2011

Sisa-Sisa Kehidupan

Salam::::td bawak keta:::auto plak  tu manelah aku pandai sgt::;kalau manual bolehlah,tp nak bawak punya pasal aku layan jelah,terketar jugak lutut aku.huhuh..maklumlah dah setahun lebih kot x bawak keta,sbb jarang balik umah,kat sini manelah ada kete,lesen pun xda ag,mcm manelah nak bawak,
Tapi tadi aku bawak je,nak test ingat ke x lagi,,,,blhlah xdalah truk sgt cuma,yang kelakarnya td nak bg signal tersalah gerakkan waper...huhuhu....lupa plak...mcm bawak myvi huhuhu,,,,bilalah aku nak wat lesen nie,insyaallah tahun depan kalu ada rezeki,aku nak buatlah,
buat jelah kete x beli ag pun xpe,bukan penting sgt pun kete tu,
Hari ini bosan giler kot x tahu nak buat ape,bukak internet dah boring keje plak tgh xda,xthu ape nak buat,kwan2 plak,x ramai,
keje aku hr ini melayan movie je,tu je yang boleh buat,tu pun kalu internet ok,boleh jugak download,kalu x ok,duk baring tdo jelah jawabnya,x tahu nak buat ape...kadang rsa bosan jugak duk utm nie bila cuti,kat johor nie dahlah xda tempat menarik,
Ada awek plak mcm xda awek senyap sepi,msj dok bls,nak kate keje cuti ar nie...entah ape2 entah,kalu kita crkan dia syp,kalu kita x cr kan,asyik memekak je 24 jam,,kte kita x syg dialah,mcm2 lglah,susah betul lyn kerenah perempuan nie....sabar jelah....huhu

2 comments:

  1. sabar je la zull.huhuuu/..tp xsemua pompuan byk karenah tau.... kalo dah jodoh tak kemane..

    ReplyDelete
  2. Aku saborlah nie:;kalu x sabar dah lame aku mengamuk nie..hahaha...aku thu semua org puan x gitu...tp kadang kena beringat jgak

    ReplyDelete