Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Wednesday 15 June 2011

Sakit Kaki

Assalamualaikum:::

ERMMMMMMM....dah lame tak melayan blog nie...sbuk sgtlah.tambah plak dengan tekanan,keserabutan kadang-kadang hepy tp banyak tekananlah ,bukan senang nak jd sorang planner nie,x senang duduk dibuatnya,
minggu nie terlalu sibuk aku rasa pg keje kul 8 balik keje kul 6 rutin harian akulah tu,hahahaha
tp minggu dasyat xda rasa boring langsung keje bertimbun,meja aku dah penuh dengan plan dah aku rasa,sampai aku bawak balik bilik,kadang aku x tahu mane satu nak buat dulu.
Semalam Developer nak plan,aku tak kisah sagtkan kalu nak suruh aku buat plan,tp masa dia bagi aku agak singkatlah 1 hari je,dia ingat aku nie robot ape,kalu site 1 ekar aku x kisahlah,nie site melibatkan 3 majlis daerah,dan melibatkan 15 developer..huh...banyak kot..tp aku suka wat keje mcm nie...kalu aku buat plan je..buku log aku mesti 5 lah markah dia...hahahha.bestkan...officer aku baik giler kot...
aku suka..
hr nie tekanan sikit pagi2 je xda elektrik..habis keje aku x sempat nak save.xda rezeki..lepas tu dengar plak..berita dari kwan yang nak pegi indon..lglah hati x sedap..makin pening dah aku rasa.aku harap lancarlah pejalan pergi indon nie..jagnlah ada masalah lg...cukuplah dengan masalah pengurusan kat admin u..hari tu...
Leps je makan tengah hari,Keje aku ke arah admin plak...aku rasa mcm semua dah aku buat...huhu... hari ini sign aku mahal sikit...walaupun bagi pihak je...officer aku dah mula pcya aku...keje aku pun dah jarang tunjuk..siap je trus submit...Lagi best hari ini alaun masuk...bolehlah buat belanja untuk sebulan....terima kasihlah...kak diba.....walaupun dia cuti dia tetap kirim alaun kat aku...nanti nak buat claim palk..berapalah dapat..harap2 banyaklah...letih kot keje kat mnf nie...dah mcm perkerja betul dah dibuatnya...
Jauh aku melalut...yang sakit kakinya sebab...aku asyik mengadap dpn laptop je...kdng je bangun...hehe...

No comments:

Post a Comment