Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Monday 13 June 2011

HARI INI KENA MARAH;;;

Hari Kena Marah Dengan Seorang Officer,Dia baik sebenarnya tp hr nie x tahulah ape sebbnya sampai terguris jugaklah hati aku.Tp Aku xda kisah sgt pun sbb dah biasa kena marah..Xdalah sampai berdendam,aku bukan orang macam tu k...
Nie Semua Bermula Semasa Aku Pegi I Print nak scan map,Pg Dengan Member sorang nie..Tgu punya tunggu lamalah palk....Member aku nie pglah basuh kete,Tertiba plak siap,kete dah nak basuh,tgulah kete plak..siap basuh...Yang x blh blanya blh plak abg tu basuh lambat2 kete...biasa 10 minit dah siap nie sampai stgh jam,
Semasa tgh tgu tu,Offecer aku cal,dia tanya lokasi kat mane,aku pun ckplah tgh basuh kete,dia ok je xdalah marahkan,cuma suruh cepat sikit je...
Lepas siap basuh kete,kami balik office...OkLAH..Xda masalah ape2 pun.xda pun sape2 marah sebb lambat,buat keje mcm biasalah,
Masuklah Waktu makan tgh hari,lepas je makan adalah office nie bersembang  tips sikit jd planner,tertiba terlajak pulak sampai kul 2 lebih..masuk je office GM pesan lain kali jgn masuk lewat,
Kita orang nak duduk je...adalah seorang office nie membebel...Sbb masuk lambat,Sampai Yang pegi scan td pun dia ungkit...blh tahan jugaklah lamenya...sampai balik office sunyi kesepian...semua x berani cakap...

4 comments:

  1. yeke???ciannye..biase la tu...k..

    ReplyDelete
  2. biasalah tu zul....pengalaman tu...;>

    ReplyDelete
  3. brani2 basoh kete.. hoohoh.. nasib x balik gi berenang tasik je.. kakakka.. ><. pengalaman weyh..

    ReplyDelete
  4. hahaha...tulah x berani...doh lepas nie..serik doh...

    ReplyDelete