Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Thursday 9 June 2011

Bebanan::::

Salam Dan SlmaT pAgi::Hr Ini Awal sgt aKU bAngun...Hr ini sgt2 sibuk,jap ag nak pegi melaka submit KM mydin..aku just teman jelah,bukan org penting pun...Tp tulah keje aku banyak lg x siap,nak tdo pun x berapa nak tenang,nak menulis dalam blog nie pun aku pikir 2.3 kali.padahal malas...
Semalam dapat projek baru dekat mutiara rini,yang nie mmg betul2 tanggunjawab semua atas aku,rasa berat jugak.tp nak belajarkan,,,mesti bolehnya...bos aku boleh kenapa aku x blhkan,..
Yang peenting kita jangan hampakan kepercayaan bos kita kat kita tu je....
Buat dengan ikhlas,jgn merungut...
insyaallah ,baik-baik aja:
::Jom Sembahyang Subuh::

No comments:

Post a Comment