Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Thursday 28 April 2011

S.t.U.D.Y

sAlam
Aku nak study sebenarnya:tp entahlah x berapa nak masuk ape yang aku baca xtahulah kenapa,aku faham tapi xthu nak cakap mcm mane.

aku sebenarnya hanya menunggu hr esok yng x pasti ape akan berlaku:mcm mane akan berlaku:

kalu ikutkan pengalaman aku sebelum nie:xpanh pun aku xleh jawab terutama sekali soalan essy...mesti penuh punya muka surat tp yang penting aku pasti dan x berapa pasti ape yang aku jawab betul atau salah:

mengikut kehendak soalan ke x:x terfikir dah aku nie:

Walaupu aku baru habis satu paper lega jugaklah rasanya:;;paper land use :;;aku repeat papar nie dulu aku dah ambik...dulu mals>>.

tp sekarang nie keyakinan aku bertambah sikitlah sbb siang malam aku study:::tp terpulang kepada yang menandanya sama ada betul atau x:::mudah mudahan rezeki aku murah sem nie:::walaupun otak aku banyak br tumpuan kepada benda lain::

Lagi 3 paper mudah mudahan aku dapat jawab dgn baik:aku akan buat semampu mungkin:::

bak kate salah seorang lecture aku:::Think Positive Always Say to You I CAN DO THIS:::I CAN AND I TRY THE BEST OK:::BY;;;

No comments:

Post a Comment