Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Friday 29 April 2011

Sepantas yang tak kusangka:::

Salam:::ting-ting-ting

Exam oh Exam:::
Hr Nie dah paper ke dua tau....dasyat sgt:tgok je soalan terus tersenyum:::tp sebenarnya masa syum tu.tgh duk

fikir mcm mane nak jawab:::kat depan plak tu ada dua buku jawapan...mane satulah nak pilih padahal dua2 same je sebenarnya:

biasanya orang kalu jawab yang senang dulu,tp aku pelik hari nie,aku jawab yang susah dulu,,xdalah susah sgt sbb dah studykan hehhee berlagak betul,,,,

duk tgh jawab2 peh satu soalan dah dekat sejam:::dah kelam kabut neh masih ada 3 soalan:::trus je rentak aku menulis berubah yng slow tadi menjadi pantas:::memang laju kot 200km/jam::;mantap seh:::

Walupun soalan xdalah kental sgt :::tp jawapan aku rasa was2 tau::;dah bercelaru duk fikir masa dah nak habis neh:::
Tp yang peliknya peha aku terketar-ketar;biasa tangan je terketar2 :dah masuk soalan last nie yang nie aku lg kelam kabut dah soalan nie paling aku suka:::;sbb ape yang aku stdy sebijik masuk mcm buah nangka masak;

walaupun tu soalan yang aku suka:::tp jawapan aku pendek je 2 page:::;berbeza dgn yang aku jawab berpage-page----eleh berlagak padahal xtahu betul ke x:::cukup je masa aku kot:::

Tp ape yang terbaik selama dah 6 sem aku belajar kat utm nie:sem nielah aku jawan cukup2 je masa:blh pengsang kot kalu adik aku yg jawab:::ape plak kena mengena dgn adik aku::::

dah hbis 2 paper weh:::legalah sikit:::pantas sungguh masa berlalu sedar x sedar dah nak hbis sem nie:::aku harap paper seterusnya aku dapat jwb:::mcm paper2 sebelum nie:::;



No comments:

Post a Comment