Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Wednesday 27 April 2011

Jangan JadIKan Masalah Punca Kegagalan:::::::

Salam:::Banyak Betul Idea nIE....

nAk Dijadikan Cerita:::Adalah Aku Duk Msj Dgn Seseorang nie::::Kwn Aku Je::::
Bincang Pasal Masalah:::

Tertiba Aku Teringatlah::::Masa AkU Second Year,fIrst Semesta:::::;Masa Tu Dah Nak Final EXAM nIe...Subject Pulak Semua Killer:::::aDuh X bLH nAK sTUDY aKU...fIKirkan Masalah:::::

Nak Tahu Masalah APe:::KEWANGANLAH:::::aKU dUK kAT u Nie::::tU sATu JE mAsalah ynag aku x blh selesaikan sendiri::::nak mintak tolong org lain jugak:::maklumlah aku bukan nyer keje ag::::
Masa Tu Mmg Aku Tensionlah...Entahlah Nak Jd APe:::Exam Pun XLEh Jwb...

rEsult Keluar hancur kot::::Berkecai:::parah::::boleh kena tendang mcm kena penyepak:::::Tp Tu Bukan Alasanlah....aKU...nAK mENYESALKAN....Aku Ok Je...Coooolllll.....

LamE juGAKLAH aKU x Dapat Masalah Mcm Tu AG...

sEhinggalah Sekarang Aku ThUN 3 Semesta 2::::Masalah tu datang kembali::::;nIE SEMUA gARA2...nAK buAT kAJian Kes kat INdon:Penyelidikanlah katakan:::kena dahulukan duit dulu::::last2 poket aku kosong::::

Tp Bila Aku PiKIRkan Balik...Takkan Benda nie Nak Berulangkan::::x Mungkin::::x mUngkin:::;Aku::::Buat X tahu Je...bEB dUIT kOsong Nie ADa SiliNG je...Selama 4 hArI...bAyangkan:Peh MAntap:;;;Tp Aku Blh Hidup LAgilah..hehhe...Masa Tu PapER lANd Use:::Dulu Pun Paper land Use jgk...AHAK....aLhamDulillah Aku Dapat Jwb DGn BAik....Land Use Bukan Senang TAu...Siang MlM aKU stdy....dEngan Kwn2 AG....sUBje Killer Tu::::

Walaupun Dalam Kelaparan Aku Ttap Blh Stdy:::;Kerana X nak Menyesal Mcm DuLU.:::sEMAngat Tu Kena ADa...........aTANPro..He,,,,Tu Nama Aku Masa Kje CYBER cAFE dULU::::::;

No comments:

Post a Comment