Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Wednesday 27 April 2011

Perhubungan Dua Benua:

Hari InI tUgasku sebagai seorang mahasiswa masih lagi kurasa berkepentingan:Rombongan dr Indonesia Datang Ke Malaysia Untuk Membuat kajian:

tentang perbandingan pembangunan yang tedapat di malaysia dan pembangunan di indonesia:
Agar Suka Rasanya Dengan TempOh Tinggal Di mALAYsia Hanya 1 hAri:

Tetapi apa yang menariknya mereka adalah golongan yang dah dikira matanglah sebb semua dah kawin dan dah ada anak:::

Nak aJak bersembang pun segan2 juga td: tp dorang ok sgat bagus:mmg sgt2 freindly peh mcm dah kenal lame:
Kalu nak tahu siap mintak FB lg ajak lyn FB...mAntapkan:
td adalah terkeluar pasal bola sikit::::fanatik kepada negara masing2 tu biasalah:::diaorang x kisah sebenarnya diaorang masa lawan je,,,bila dah habis ok balik



bagus diaorangkan:kalu kita berfikiran semua mcm diorang kan bagus xdalah berlaku permusuhan:::

tp mmg rasa terhiburlah td:::
diaorang layan pun baik2:::rasa dihormati sgat2:::


aku nak upload gambar sbnrnya tp gambar xda:nantilah aku edit balik:::


Walupun bahasa diorang aku x berapa paham tp aku cuba untuk faham::aku kena belajar tau sebab nanti aku nak pegi sana lama:::pg menuntut ilmu:::terpaksa kena belajar bahasa indonesia::::

Aku Sebenarnya Banyak AG Nak Tulis:Tp Esok Ada Exam Aku Nak Study Dulu:::TAtata::::NanTI aKu Sambung

No comments:

Post a Comment