Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Thursday 10 May 2012

Terjawab Sudah

Salam...Punca kenapa aku tension smlm....selesai sudah....bukan main payah aku pakai perisik....semua spy aku guna....rupa-rupanya....kawan aku kena tipu....Knp aku risau....sebb aku nie kawan baik dengan dia....Kalu masalah mesti dia cete ke aku.....Tp Kali nie...Dia takut nak cete kat aku...sbb takut kena marah...Tp yang geramnya...Dia bagi Klu je...Tp Dia takut nak cete...Tp dia xleh berahsia dengan aku....2 hari kot aku berpikir rupa-rupanya dia kena tipu...dahlah banyak kot....Kira mangsa pukaulah nie....Dipaksa beli barang...Kalu barang murah2 xpe jugak.....Tp nak buat mcm mane menda dah jadi...Nie Pesanan aku kat korang...lain kali beringat sikit nak pergi mane2...lagi satu...hati2 bila orang bagi kertas...bahaya...Boleh terpukau nanti...nasib baiklah...nielah manusia yang nak untung cepat...tapi guna cara yang salah....geram aku...tp tulah..risau jugak kawan aku...dia boleh pulak g serang syarikat tu tadi...pening betullah dengan aku dia nie....susah betul ada kawan baik gengster mcm dia nie...kalu dekat dengan aku xpe jugak...nie dahlah jauh....Tp aku harap dia oklah...boleh jaga diri...kALu lelaki aku x kisahlah...nie perempuan kot...huhuhu...Perangai lebih kurang je dengan awek aku...selalu buat aku risau..tergendala tesis aku 2 hari.

No comments:

Post a Comment