Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Tuesday 8 May 2012

Angin Kencang

Salam,Terjaga Kul 4.30 pagi angin sangat kuat,sampai bergegar tingkap bilik aku, akhir-akhir nie...banyak kali angin kencang datang, xtahulah sebb ape...aku pun bangun trus tutup tingkaplah...biasa selame ning..xpenah pun tutup tingkap tdo...panas tekpon....tp kalu angin kuat sagt kena tutuplah...ingat nak sambung tdo mula...tp xleh tdo doh...biasalah...aku nie...bila terjaga je trus ingat keje...keje banyok lag nih...berat lagi rasa...walaupun...diperingkat2 akhir doh...tp tulah bila ngadap je depan laptop...tgok internet laju...mmg x jadi wat kejelah...fb mmg wajib  buke...xthulah wakpe...truk sgt main fb lening...ada je...benda yang nak pos...tp aku rasa..mcm x boh doh pos kat fb...aku nak pos kat blog aku plok lepas nie....aku cubelah nak janji pun xleh juga...manusia nie bila2 masa buleh berubah...nak2 orang yang x kuat iman mcm aku nie...hehehe...xpelah subuh doh....nak myg pulok...kekg nak wat keje....


No comments:

Post a Comment