Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Monday 7 May 2012

MALAM APRESIASI PERANCANG(AKU DAH FINAL YEAR KOT)












Salam dan terlalu lama x entry sbb malas nak buke blog...sbb bz sangat maklumlah dah tahun akhir...semua keje nak kena buat sorang,kalu tak buat tak siap,jadi kenalah banyak fokus kat keje...hehehehe...dapat pulak supervisor yang sangat bagus....mmg betul2 kn survice sendirilah......kena lebih rajin dari biasa... 

Huhuhu...5/5/2012 Hari tu dinner...biasalah sambutan pelajar tahun akhir...aku dah tahun akhir kot..stgh langkah lagi nak grad....masa rasa berbaloi....belajar penat2...Tp aku rasa malam dinner tu..aku bertuah jugaklah dapat king og the night...hahaha....tp mmg aku ada niat nak pun...alih2 blh dapat....tp yang aku xtahnnya...pakaian yang aku pakai malam tu...x sampai pun RM 50 ringgit...hehehe...apa macam murah x...tgok nak bergaya pun kena pandai...x semestinya pakaian baru...je...nak bergaya.....nanti aku list harga pakaian aku.....Siap dgn jenama lagi...semua jenama mahal2...........

List Harga Pakaian...hehehe
  1. Kasut=Free(Aku dapat dari JPBD terengganu)
  2. Stoking=RM 2 JE
  3. Seluar=RM 15 JE
  4. Baju dalam=RM 5 JE
  5. Blazer=RM 20 JE
  6. Skaff = Free(Kawan Punya)
  7. Topi=Free(Beli 4 Tahun lepas)

No comments:

Post a Comment