Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Tuesday 8 May 2012

Kelas tOday

Assalamualaikum.......

Alahai.....

Tadi punya kelas aku berangan je...entah ape...baik x pyoh pergi kelas....sampai kelaut aku berangan.....dahlah tp lepas lectre...ada plak shot note....lagilah aku xleh jawab....baru nak raikan shot note yang sebelum nie boleh full mark..hehehe....tp xpelah dh lepaskan....yang aku g berangan sapa suruh.......nak tahu x aku berangan ape....Tunggu hari jummat nie....aku pos...lain...hehehe.....masa nie xleh bagtau lagi sebb...takut x tercapai hajatku itu.....tp hr nie lepas kelas trus g cari makananlah.....perut aku cepat gilller lapor...mcam ada benda lain je dalam perut aku nie tgh makan....hehehe.....hari makan nasi lauk sotong goreng best tau.....pandai betul chef tu masak....mmg kenalah dengan selera aku.......lepas nie...kalu tagh hari...aku makan kat situ jelah...mmg kenyanglah walupun makan sorang2...maklumlah xda teman....makwe jauh....berbatu2....nak cr makwe lainkan x pandai...ahaakkkkk....oklah....mood tgoh wat tesis mari doh nieh.....kekg dia lari susoh plok.....tatata

No comments:

Post a Comment