Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Sunday 27 November 2011

Tuhan sahaja yang tahu::

Salam:

Hari ini aku bangun awal semata2 nak siapkan keje yang belum siap

akhirnya siap jugak keje,walaupun sambil buat keje duk baca blog orang lain..

tp tuhan je yang tahu semasa aku tgh buat keje ape yang aku rasa.

nak diluahkan segan pulak aku rasa biarlah aku sahaja yang tahu,dapatkah aku bertahan sehingga ke

malam ini,esok dan seterusnya atau setakat petang ini sahaja.

petang ini aku nak sambung tp dah rasa mcm sakit kepala je,

entahlah kenapa,bertapa seksanya aku rasa sekarang ini

kenapa ia berlaku diwaktu begini

mungkin tuhan nak menguji aku.

walaupun kadang-kadang ku rasa dunia ini tidak adil

tp apa yang berlaku itu semua ketentuan tuhan.

nasib baiklah ada si M dengan si N dialah yang selalu tolong aku di saat begini

si S pagi td dah xmampu nak tolong aku..huhuhu...

tp mampukan aku bertahan kerana dalam hidup aku setiap hari aku perlukan si N dan si L

Harap petang atau malam ini dia dapat membantu aku..tapi aku x thu..adakah aku hanya mengharap

Kepada sesuatu yang aku x pasti.

emmmmmmmm

No comments:

Post a Comment