Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Thursday 24 November 2011

AHHHH:TENSIONNYA HIDUP

Tersangat tension kali ini:

Rasa nak keluar dari utm

Rasa xnak buat ape

Rasa nak lari dari semua masalah

Rasa nak bercuti panjang

Rasa nak balik umah

Rasa nak bersama mak,ayah dan adik-adik

Rasa nak berhibur

Rasa nak menjerit

Rasa penat

Rasa nak lepaskan semua tekanan ini

Rasa nak relak mcm dulu

Rasa nak lepaskan segala-galanya

Kenapa semua ini terjadi di waktu begini

Kemana pergi semangatku yang dulu-dulu

Kemana perginya sikapku yang dulu

Kemana perginya kesabaranku yang dulu-dulu

Kemana perginya kesabaranku yang dulu-dulu

Kemana sikap mesraku yang dulu

Ape yang dah berlaku sebenarnya

Aku dah x boleh nak kawal diriku lagi

Kemana semua kemampuan ku

Kemana semua kelebihanku

Apa yang Patut aku lakukan sekarang

Aku x nak berlakon lagi

Perlukan aku terus begini

Kenapa aku dah tak tentu arah

Kenapa aku dah x leh nak bg komitment mcm dulu-dulu

Satu semesta lebih lagi zul

Kamu boleh buat zul

Kamu ada semangat zul

Fokus Zul

Jangan pikir keadaan sekeliling zul

Ingat semua nie zul....Kegemilangan dulu-dulu

Dulu boleh kenapa sekarang x blh

Sorang bukan penghalang jdkan itu cabaran zul

ZUL BOLEH!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. go zul..zul boleh!!! jgn pth smgt!!!

    ReplyDelete
  2. tensionlah atin...banyak keje sangat...aku x panh rasa gini....rasa mcm bawak kayu balak je:::

    ReplyDelete