Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Thursday 24 November 2011

Tempat aku meluahkan isi hatiku

Amin hajatku tercapai jugak..

Aku dah tutup fb aku,

Keinginan ini sudah terlalu lama

tetapi banyak pekara menghalang

Dan pada hari ini semua penghalang itu sudah tiada

Akhirnya dapat juga ku laksanakan..

Berapa lama aku tutup itu aku x pasti

Ini semua atas keperluan dan permintaan

Kalu perlu aku akan buke semula

Buat masa sekarang blog akan menjadi tempat untuk aku meluah perasaan

Harap ia dapat beri aku kepuasan

Amin

2 comments:

  1. Sekrang jadi pemblog yang setia kk hehe..mari kita meriahkan dengan blog...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah bob...aku cube nie..huhuhu..rajin2kanlah komen

    ReplyDelete