Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Thursday 24 November 2011

Hancur Sudah:::

Puncanya Fb..dan ini bukan kali pertama:

Huhuhu..rasa menyesal jugak

salah aku ke

salah ke aku nak meluahkan perasaan aku..

Ape yang aku rasa ketika itu

Kenapa dia begitu sensitif

perlukah aku memujuknya

atau biarkan saje..

Aku rasa nak biarkan je

Aku nak fokus study

Boleh ke tanpa dia

mesti boleh kot.

Aku cuba

Adakah dia akan mencariku semula

Entah tunggu dan lihat jelah

Kalu itu mmg jodoh kami

Bermula 25/11/2011 aKu Berstatus single..

Mmglah best

Tp Hati dan perasaan dekat dia xleh ubah.

Bangun je pagi mesti ingat dia..emmmm

Ape nak buat

Harap dia cari aku balik..

dan Menarik balik kata-katanya:

Amin..

2 comments:

  1. np ni zul??? ad mslh sttle baik2..ni psl gf ko ea???mm bkn nk msuk cmpur..mgkn ak x tau pe mslh sbnrnyer...tp try la stlle baik2..ok...

    ReplyDelete
  2. Xdalah atin bergaduh dngan bini no dua je...dah xleh setle dah...Semua bini-bini akan dah masuk campur jd bini no 3 aku kena lepaskanlah...Aku nak cr bini no 4...tp bini no 3 x bagi..tu masalahnya sekarang..hahaha

    ReplyDelete