Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Monday 30 May 2011

PEWIBAWA

Salam::::HEHEH...Penulisan sebelum tdo,aku pun x tahu kenapa br sekarang aku nak cete pasal nie,aku rasa nak tulis nie sbb aku baru balik dr studio nie,lepas makan singgah jap,nampak lampu terbuka je,rupa2nya kawan-kawan aku tengah belatih menari...nak bawak bekalan pg indonesia nanti:::
Nak dijadikan ceritanya ,masa lepak studio td aku ternampaklah carta organisasi persatuan aku:::PEWIBAWA(PERSATUAN MAHASISWA PERANCANGAN BANDAR DAN WILAYAH)
dah satu sesi aku pegang persatuan nie:::oklah alhamdulillah:::susah nak ckp:::tp aku rasa ok sikitlah:::

xdalah haru biru sangat:::;sbb aku rasa nielah persatuan yang aku pegang oklah sikit ada kemajuan:::aku xdalah mengarut sangat::::mcm sebelum2 nie.Kadang2 rasa tension tu biasalahkan...susah tau nak jaga persatuan nie::;pening dibuatnya:::sebb dia aku mlas nak cete:::kalu korang boleh berfikir fositif tulah sebbnya::;
Walaupun aku rasa berat tp terpaksa terimalahkan org dah pilih aku on je:::x kisah org nak kate ape pun::ape aku peduli:::kita buat ape yang kita mampu::
tunaikan kewajipan tu penting:::bahaya tau kalu x tunaikan kewajipan nie:::susah nak menjawab di akhirat nanti:::
sebb org dah bagi amanah kat kita:::;kita buat setakat yg kita mampu:;;bukan susah pun:::bukan nak suruh bunuh orang:::
Mmglah kita nie kadang sibuk dgn belajar,mmg susah nak bg komitmen:::tp tu bukan alasanlah:::sbb setiap manusia ada kemampuan masing-masing jadi gunakanlah kelebihan tersebut...

Nie carta organisasi persatuan aku cantikkan::pandai org yang buatnya kreatif:::terima kasih banyak2...kerana tunaikan kewajipan anda::::::::



No comments:

Post a Comment