Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Friday 6 May 2011

Aku Penat::::

Aduh...Hr Ini Kurasakan:::;Hari Paling Sibuk Dalam hidup aku...mmg terlalu penat...Sungguh banyak urusan yang perlu aku selesaikan sebelum aku balik..dahlah nak balik..org lain balik happy je tp...aku rasa semacam je nie...entahlah hidup terima jelah...sekadar yang termampu::

Hari Ini Lagi Pagi2 je aku dah dengar berita yang kurang enak untuk didengar mmglah untuk kebaikkan aku...tp aku sebenarnya nak juge ape yang aku inginkan hahahaa...ape tu rahsialah....nantilah aku cita...

Td Pagi Sekarang Petanglah plak..nie pun berita kurang enak untuk didengar jugak...lg mantap:::hehehe...aku dahlah lame x balik...dah satu semesta kot kentalkan,,,tp hati pasrah jelah...aku bukan saje xnak balik..tp ada beberapa pekara x mengizinkan::;;TP.Aku Dapat Berita aku kenal datang awal...plak..aku ingat naklah balik lame sikit...Bila Aku Dengar Je Perkataan Wajib..Luruh Seluruh jiwa dan Raga AKu...Ape aku Boleh Buat.....
Nasib badan:::
Aku Harap DI pERmudahkan Ape sahaja yg aku lakukan:::

No comments:

Post a Comment