Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Saturday 21 May 2011

Layout Pertama:::::

salam:::;praktikal dah nak habis seminggu...walaupun baru seminggu banyak benda aku belajar...mcm2...rupa-rupanya hidup seorang planner nie...xlah sesenang yang disangka,lebih-lebih lagi bila kita bekerja dengan orang,lagi susah tau;;;
Hari tu minggu pertama hari last aku diberi tugas yang agak berat jugaklah aku rasa:maksud aku dari segi masa aku nak buat keje tu::::mmglah blh buatkan,tp aku xlah setanding orang yang dah lama berkerja::::nie perbualan aku masa dia nak bg kerja:::;
Abg Wan::Awak Xda Kejekan sekarang
Zul:::Xda 
Abg Wan:Awak Pandai Autocad X?
Zul:Pandai
Abg Wan:ExPERT x:
Zul:Blhlah...
Abg Wan:Ok Meh Sini,sekarang nie aku tengah buat KM untuk mydin taman pelangi indah:jd mcm nie,td ada arcted ada hantar layout,tp layout dia xsama dgn layout kita buat,jd tugas awak sekarang nie...edit layout tu bg sama dengan layout arcited tu:
Zul:Ok...
Abg Wan:Dalam Kul 3 bLH sIAP....
Zul:aKu Tgok Jam Skrag Dah 12:20...nanti jam 12:30 nak pergi sembahyang jummat ,lepas tu kul 2 br masuk ofis balik...aku pikir2...dalm masa sejam nak kena siapkan layout tu...peh...hatiku dah mula risau:::
Abg wan:Boleh tak
Zul:Saya Cuba....
Abg Wan:Ingat Tau...Kena Tepat Kalu Ubah...Ikut Scale yang Betul::;
Zul:Aku X tAhu Nak Ckap APe:
Abg Wan:Tp AWK kEna Smakan Dulu Map Nie..Pandai X?
Zul:Xpandai
Abg Wan:Ok Sya Tunjuk...
Zul:Peh AKu Tgok Dia Tunjuk..Aku X fahm Langsung...Dahlah Laju....Tool Dia GUNA pUN mAcam2....Jenoh AKu Nak Memikirkan...
Abg Wan:Ok Dah Siap...Hacth Ape Semua tU pANdaikan
Zul:Pandai
Abg Wan:OK aMBik Nie;;;;


No comments:

Post a Comment