Tiada jalan singkat untuk kita sampai ke sesuatu destinasi yang sememangnya jauh. Perjalanan tetap melibatkan langkah demi langkah dan tingkat demi tingkat.

Monday 30 May 2011

First Project

Salam::::Lame x menulis nieh....tp hari nie rasa nak menulis plak....walaupun sekarang nie aku tgh keje:::tapi curi2lah lagipun bos xda....hari 2 bos dah ckap haram internet tp boring punya pasal aku lyan jugaklah maklumlah projek aku dah siap:::
Hari nie...projek kebenaran merancang yang aku buat akhirnya diluluskan oleh bos aku,bukan senang nak lulus mcm2 kerenah yang dia nak:::seminggu aku projek tu siang dan malam,gembira jugaklah buat keje KM nie:::walaupun nie first time buat tp rasa berbaloi kerana banYak pekara yang aku belajar:
Td First plan Aku dah diterima :::susah tau nak dapat cop mohor dr bos:::tp alhamdulillah dapat jugak walupun terpaksa pg sampai ke rumah:::
Lepas semua dokumen siap hr nie bos aku ajak pg submit plak kt OSC MPJBT...saat nielah paling takut:::sebab takut ada dokumen ada yng x lengkap:::satu kotak besar kot dokumen dia mcm2 ada dia nak::;buleh muntah kalu tgok:::tp alhamdulillahlah semua lancar xda masalah::;Tp yng bestnya hehehe dapat makan free lg bos belanja:::;mcm tulah kalu aku wat keje luar konfen x kuar duitnya:::
Aku rasa keje swata nielah yang paling bagus sebb semua benda kita kena wat:::sampai bending report pun kn wat sendiri maklumlah xda org,semua sbuk dgn keje masing-masing nak mintak tolong pun takut:::
tp yang bestnya buat KM nie...Dapt Jumpa datuk2 nak kena bincang dgn diorang:::;takut jugaklah first timekan::;tp layan jelah dah terpaksa:::::

Nie Adalah Beberapa cOntoh Plan yang aku kena buat:::tension giler tp happy:::sebb masa sgt pantas x sdr ralik angat::::
NIE PLAN KUNCI RADIUS 3KM,5KM,6KM



NIE PLAN LOKASI RADIUS 1KM,2.5KM



NIE DETAIL PLAN*(PALING TENSION SBB KENA SIAPKAN DALAM MASA 1 JAM


nie jelah pelan yang aku mampu wat:::maklumlah budak baru belajar::xdok pengalaman banyak::;
Esok projek seterusnya KM MELAKA::::::::;;;;;;;Harap lebih lancar:::::::

No comments:

Post a Comment